Somemainonta

Somemainonta – maksettua näkyvyyttä LinkedIn-, Facebook-, Instagram- ja TikTok -kanavissa

Teemme maksettua somemainontaa LinkedIn-, Facebook-, Instagram- ja TikTok -kanavissa. Maksettu mainonta tarkoittaa sosiaalisen median kampanjaa, jossa yrityksen tuotteet ja palvelut saavat näkyvyyttä kampanjaan syötettyjen tavoitteiden ja ehtojen mukaisesti.

Maksetulla mainonnalla tavoitetaan merkittävästi enemmän yleisöjä kuin maksuttomilla julkaisuilla. Maksetulla mainonnalla voidaan tavoittaa jopa erittäin tarkasti valittuja kohderyhmiä, kuten tiettyjä yrityksiä ja toimialoja.

Maksetussa mainonnassa menestyvät parhaiten kampanjat, jossa samalle yleisölle kohdennetaan vaihtoehtoisia sisältöjä. Tämän vuoksi yksi kampanja sisältää esim. kolme eri mainosta samasta aiheesta.

Pyydä tarjous

Maksetun somemainonnan hyödyt yritykselle

  • maksettu mainonta voidaan kohdentaa tehokkaasti alueittain tai jopa toimialoittain tai yrityksittäin
  • mainontaa voidaan näyttää jo aiemmin saman mainoksen nähneille yleisöille
  • mainonnan budjetti on usein murto-osa esim. printtimainnonnasta
  • mainonta on mahdollista hyvin erilaisilla budjeteilla

Kampanjan toteutusvaiheet

  1. Asiakaspalaveri. Kampanjan idean ja tavoitteen määrittely ja kohdennus.
  2. Suunnittelu ja tuotanto. Kampanjamateriaalin (visualisointi ja tekstisisällöt) suunnittelu ja tuotanto, kolme mainosta.
  3. Hyväksyntä. Kampanjamateriaalin mahdolliset muutokset ja hyväksyntä.
  4. Käynnistys. Kampanjan käynnistäminen ja ylläpito.
  5. Tulosten raportointi.
  6. Mahdollinen uudelleenkäynnistys ja uudelleenmarkkinointi.

Kysy esittelyä tai tarjousta:
Anna Jussila, Puh. +358 40 166 3230, anna.jussila@herea.fi
Petra Marjamäki, Puh. +358 40-5522139, petra.marjamaki@herea.fi

Pyydä tarjous

Kiinnostaisiko digimainonta Googlessa tai valtakunnallisissa uutismedioissa? Tutustu!

Katso referenssit alta