Digimarkkinointi
Somestrategia on kompakti suunnitelma, joka sisältää yrityksen liiketoiminnan kevyen strategisen määrittelyn ja 12 valmista somejulkaisutekstiä puoleksi vuodeksi, vuodeksi tai 12 kuukaudeksi eteenpäin.
Kun strategia on valmis, Herea alkaa toteuttaa yrityksen somemarkkinointia eli julkaisee strategiaan laaditut 12 somejulkaisutekstiä suunnitellun aikataulun mukaisesti. Somejulkaisut tehdään orgaanisina, eli tavallisina julkaisuina yrityksen omissa somekanavissa. Haluttaessa postauksista voidaan tehdä myös maksullisia somemainoksia.
Strategisessa osuudessa määritellään, kenelle ja miksi somemarkkinointia tehdään, ja mitä tuotteita, palveluita tai ratkaisuja markkinoidaan. Oleellista on kaivaa esiin, miten tuotteiden, palveluiden tai ratkaisujen hyödyt tuodaan esiin ja miten somepostausten sisältöä varioidaan eri kohderyhmien ostomotiivien perusteella. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen on toimintamme ydin – lue lisää toimintatavoistamme!
Somestrategia on matalan kynnyksen keino aloittaa systemaattinen somemarkkinointi. Suunnitelma kohdentaa markkinoinnin yrityksen haluamiin palveluihin, tuotteisiin tai teemoihin. Toteutusta voidaan tukea lisäsisällöillä, kuten uutisilla, asiakasreferenssiteksteillä tai tuotteita tai palveluita esittelevillä videoilla.
Google Ads
Google Ads -mainonta tavoittaa asiakkaan juuri sillä hetkellä, kun hän etsii ratkaisua hakukoneen kautta. Hakusanamainonnan ja kuvallisten display- eli bannerimainosten avulla yrityksen palvelut saadaan näkyviin valituilla hakusanoilla niille, jotka todennäköisimmin tarvitsevat niitä. Yrityksesi palvelut halutaan Google-hakutulosten kärkeen, ja se saadaan aikaan optimoimalla asiakkaasi käyttämät hakusanat.
Mainossisällöt suunnitellaan tukemaan asiakkaan päätöksentekoa ja ohjaamaan liikenne suoraan olennaiseen sisältöön, esimerkiksi tiettyyn palveluun. Kampanjoita optimoidaan ja niistä raportoidaan säännöllisesti. Ota yhteyttä, jos haluat mainostaa Googlessa juuri niillä sanoilla, joita asiakkaasi oikeasti käyttävät!
Mainonta valtakunnallisissa medioissa
Valtakunnallisten ja paikallisten medioiden digikanavat tarjoavat tehokkaan tavan tavoittaa eri kohderyhmiä luotettavassa uutisympäristössä. Mainontasi näkyy laajasti tunnetuissa uutismedioissa, kuten Ilta-Sanomien tai Helsingin Sanomien verkkosivuilla. Näkyvyys voidaan kohdentaa tietylle alueelle tai yleisölle.
Suunnittelemme mainoksen tekstin ja visuaalisen ilmeen yritykseksi näköiseksi ja julkaisualustalle sopivaksi, ja ne toimivat erityisen hyvin myös mobiilisti. Uutismedioiden digikanavat toimivat tehokkaasti myös B2B-yleisöille, kun tavoitteena on kasvattaa brändin tunnettuutta tai ohjata liikennettä suoraan haluttuun sisältöön, kuten palvelustasi kertovalle verkkosivulle. Kysy lisää, mikäli haluat näkyvyyttä tunnetuissa uutismedioissa – paikallisesti tai valtakunnallisesti.
Hakukoneoptimointi (SEO)
Hakukoneoptimointi tarkoittaa sitä, että verkkosivut rakennetaan tai muokataan niin, että Google ja muut hakukoneet ymmärtävät, mitä yrityksesi tekee ja kenelle. Analysoimme, millä hakutermeillä potentiaaliset asiakkaat etsivät palveluitasi ja optimoimme muun muassa sivuston sisällön, otsikoinnin, metakuvaukset sekä sisäiset ja ulkoiset linkitykset. Ota yhteyttä, mikäli olet kiinnostunut muokkaamaan verkkosivujasi niin, että ne löytyvät myös Googlesta!
Uutiskirjemarkkinointi
Uutiskirje tavoittaa suoraan ne, jotka jo tuntevat yrityksesi tai ovat osoittaneet kiinnostusta sitä kohtaan. Uutiskirjeen sisältö rakennetaan houkuttelemaan klikkauksia ja tukemaan myyntiä –esimerkiksi palveluihin ja tapahtumiin liittyvillä ajankohtaisilla uutisilla tai asiantuntijasisällöillä.
Uutiskirjeen lähetys voidaan kohdentaa eri yleisöille, ja tulokset (avausprosentit, klikkaukset, liidit) kertovat, mikä toimii ja mikä ei. Uutiskirje on nykyään erittäin kustannustehokas tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin ja muistuttaa yrityksen olemassaolosta oikealla hetkellä. Kysy lisää, mikäli haluat rakentaa säännöllisen, tuloksiin perustuvan yhteyden asiakkaisiisi sähköpostin kautta!








