Brändi-ilme ja brändiuudistus

Brändi-ilme ja brändiuudistus uskottava ja kiinnostava brändi-identiteetti

Brändi-ilme perustuu yrityksesi persoonaan ja kertoo yrityksesi identiteetistä olennaisen visuaalisin keinoin. Kun logo, värit, typografia ja kuvitus puhuvat samaa kieltä sisällön ja toiminnan kanssa, syntyy tunnistettava, uskottava ja vaikuttava brändi-identiteetti.

Uudistamme yrityksesi brändi-ilmeen joko kokonaan tai kevyellä päivityksellä. Ilmeen pohjalta voidaan toteuttaa brändikirja, jota on helppo soveltaa jatkossa kaikkeen viestintään ja markkinointiin.

Pyydä tarjous

Brändi-ilmeen uudistamisen hyödyt yritykselle

  • uudistettu ilme kiteyttää yrityksesi identiteetin tunnistettavalla ja kiinnostavalla tavalla
  • kuvitus, värit ja typografia tukevat haluttua brändimielikuvaa
  • ilme toimii niin verkkosivuilla, esitteissä kuin somessakin – systemaattinen brändi-ilmeen toistaminen tekee yrityksestä tunnistettavan kaikissa markkinointikanavissa
  • selkeä brändi-ilme ja kattava ohjeistus sen soveltamiseen säästävät aikaa ja kustannuksia

Brändi-ilmeen uudistusprosessi

  1. Aloituspalaveri. Brändin nykytila ja tavoitteet uudistukselle.
  2. Ilmeuudistuksen suunnittelu. Logo, värit, typografia, kuvitus ja graafiset elementit tai kevyessä uudistuksessa valittujen asioiden suunnittelu.
  3. Katselmus. Asiakas saa nähtäväksi eri versiot tyylistä ja ilmeestä.
  4. Viimeistely. Ilme viimeistellään ja sen soveltamiseen laaditaan ohjeistus.
  5. Soveltaminen. Uusi ilme sovelletaan mm. verkkosivuille, somekanaviin ja esitteisiin.
  6. Brändikirja. Koko ilme voidaan asiakkaan halutessa koota sähköiseen brändikirjaan

Uudistus voidaan toteuttaa myös osana verkkosivuprojektia – tällöin suunnittelemme värimaailman, typografian ja kuvituksen suoraan verkkosivujen ilmeeseen sopivaksi. Tarvittaessa teemme myös brändiin pohjautuvan kuvasuunnitelman valokuvaajalle.

 

Haluatko tietää, kuinka laajasti ilmettä kannattaa päivittää? Varaa maksuton palaveri:
Minna Husa, 044 4113 123, minna.husa@herea.fi

Pyydä tarjous

Olisiko ensin tarpeen kirkastaa, mistä brändisi koostuu ja mikä sen ydin on? Tutustu brändistrategiaan!

Katso referenssit alta